نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6667
-
الف
+

یک اتفاق جالب در «ستایش3»/کرکتری جدیدی که عاشق «ستایش» می شود

«شهرام پور اسد» کرکتری که در «ستایش3» علاقمند به «نرگس محمدی» است.

«شهرام پور اسد» در فصل سوم ستایش کرکتری را بازی می کند که علاقمند به «نرگس محمدی» است.

به گزارش آی فیلم 2 ، طی گفت و گو ها و گزارشی که از پشت صحنه فصل سوم سریال «ستایش» تهیه شده «شهرام پور اسد» بازیگر کرکتر «مهدی مظفری» نقشی را ایفا می کند که گویا به «ستایش» علاقمند می شود.

یکی از لوکیشن هایی که گروه تولید «ستایش3» مصروف فعالیت در آن بودند ، شفاخانه ای فوق‌تخصصی واقع در سرک ولیعصر تهران بوده است.

در یکی از اتاق های عملیات که با پرده‌های سفید و دیوارهای متحرک از هم جدا شده‌اند «نرگس محمدی» نقش خود را ایفا می کند و در اتاق های دیگر، بیماران واقعی شفاخانه سرم زده و یا منتظر نوبت پیج کاری شان هستند.

«نرگس محمدی» در کنار دو بازیگر جدید فصل سوم یعنی «مهتاج نجومی» در نقش «خانم مظفری» و «شهرام پوراسد» به عنوان کرکتر «مهدی مظفری» ایفای نقش می‌کند.

این دو کرکتر که مادر و پسر هستند، همسایه «ستایش» محسوب می‌شوند و «ستایش» را که ضعف کرده تا شفاخانه همراهی می کنند و نگران او هستند.

«خانم مظفری» نگران حال ستایش است و «مهدی» که از قرار می‌توان برداشت کرد علاقه‌ای هم به «ستایش» دارد، نگران‌تر از اوست و هر‌دو منتظرند تا سرم «ستایش» تمام شده و او به‌هوش بیاید تا از حالش باخبر شوند.

«پوراسد» بعد از مدتی دوری از عالم هنر ، با «ستایش3» بازگشتی دوباره به بازیگری داشته و در گفت‌وگو با جام‌جم در خصوص دلایل پیوستنش به این سریال گفت : مدتی بود که از تلویزیون دور بودم تا این‌که پیش از شروع سال 97 آقای سلطانی با من تماس گرفتند و در خصوص فلمنامه «ستایش3» باهم صحبت کردیم.

وی با اشاره به این که فلمنامه این فصل انسجام خوبی دارد ، افزود : در آن زمان امکان بازی کردن در این سریال را نداشتم و گویا سراغ بازیگر دیگری هم رفتند اما آن همکاری میسر نشد و دوباره سراغ من آمدند و فکر می‌کنم این سری حتی از دو فصل پیش هم تماشایی‌تر باشد.

«پوراسد» با اشاره به شخصیت «مهدی مظفری» که در این سریال ایفا می‌کند، می‌گوید که من نقش «مهدی» را بازی می‌کنم و همراه با مادرم همسایه «ستایش» هستیم.

بازیگر سریال «ستایش3» با تاکید بر پربیننده شدن فصل های پیشین ستایش گفت : من مدت‌ها بود در تلویزیون کاری نکرده بودم و ترجیحم این بود که با یک سریال پربیننده بازگردم.

«شب هزار و یکم» ، «آهوی ماه نهم» ، «مسافر زمان» و «گمشده» از جمله سریال هایی هستند که «شهرام پور اسد» در آن ایفای نقش کرده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر